阿~各位,

平常的email很多加上有Ph.D. 的課業非常繁重

有些時候太忙不能回覆,或是只能回的簡短而已,真的很抱歉。

另外打字實在太麻煩,講得比較快。

 

 

如果你有想要問的(簡短)問題,

Yes, you can press the google talk icon, when this icon is available.

You don't need to install any program, just directly press the icon,

that works for you.

And you could use a micphone to talk to me or type in words.

Of course, you could speak in either Taiwanese or English.

( right now, you can't see the icon, because I don't place it yet.)

 

Or, you may see skype icon sometimes.

You also can use that.

 

那哪時候我會將這icon放上去呢

如果我讀書累了思考不出來什麼,想要轉換思緒的時候就會把這google talk放上去,

或者是我想要睡覺前,

或者是週末的中午,10點左右,那時候我比較有空閒。

大概一次,我只會開放5-10分鐘而已。超過就sorry了。

總之,一切隨緣。

 

就這樣。

Thank you very much~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    xination 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()